Follow on Bloglovin

DAG 2 PÅ JOBBET...KLIPPA OCH FIXA.




Idag fick jag börja med att fylla på läsk i dryckeskylarna. Det klarade jag galant ;)
Sedan fick jag veta att de hade stressigt inför morgondagens invigning till deras NYA vandrarhem.
Då gav jag en handräckning och tog på mig att klippa och fixa till papper på hyllorna i köksskåpen.
Jag gjorde klart det som skulle göras och det blev visst 30 minuters övertid. Men det kan jag ta igen nån dag då jag behöver åka till sjukgymnasten eller dyligt.

Jag är helt överraskad över att det verkligen kan finnas så många trevliga och omtänksamma människor i en och samma byggnad :) Fortsätter det såhär...vill inte jag sluta här ;)

Längtar faktiskt tills imorgon dag 3. Då kommer det en skolklass ifrån Norge och ska få inviga vandrarhemmet...vad spännande!

Kommentarer
Postat av: Micke

Vad kul att du verkar trivas, jag kanske kommer förbi på lite kaffe och surrar med dig lite idag.

2010-04-21 @ 07:53:41
URL: http://ricoh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0