Follow on Bloglovin

FUNDERAR OCH TÄNKER.....

Det är mitt i natten och klockan är över 01.00 och torsdag den 26 aug-10 är här. Jag kan inte sova. Tänker och tänker och vet inte riktigt vilken av mina tankar jag ska välja att tänka på först...hmmm...svårt!
Jag ska snart kliva upp och hoppas att dagen ska bli bra. Det är 2 stycken lasarettbesök. Ett är till min ryggkurator och den andra är för min äldstas dotters räkning. Jag är så orolig över hennes hälsa och vet inte hur jag ska göra för att hon ska bli bra igen. Hoppas att de har nåt bra att komma med och att dom ska veta att jag tänker tala om att jag är besviken på deras sätt att hjälpa. :( Förstår inte deras arbetssätt rktigt då vi anser det är akut och det måste hända nåt nu. Såhär får det inte fortsätta! Som mamma är det mycket jobbigt och ett tungt ansvar då man hamnar i en situation som man känner sig helt maktlös och "värdelös" som förälder då man inte kan tvinga sitt barn att göra som man ber dom.
Nu hoppas jag innerligt att dom lägger på högsta växel och hjälper oss! Undrar om det finns en giltig "ledighet" så att man får hjälp att se till att allt går som det ska.
Önskar att det vänder till sig NU! Snälla, kom igen!
<3<3<3 love you <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0