Follow on Bloglovin

TÄNK OM MAN KUNDE VETA OCH FÖRSTÅ ALLT...

Ibland önskar man att man kunde mer om allt...men hur man än försöker kan man inte allt man önskade kunna. Eller hur ska man göra för att kunna veta sånt man inte vet men ända veta det man måste kunna veta? Trots att man inte vet allt som man borde kunna just då, så försöker man ta reda på det man behöver ta reda på innan man försöker kunna det man måste kunna veta fast man inte är kunnig innom det man borde kunna veta då man behöver veta det....
Eller hur gör man? Jag vill kunna veta och förklara det jag behöver kunna förklara så att man kan förstå det man måste förstå.
Det ända jag måste och bör göra är att lära mig det som behöver läras för att kunna stå vid dennes sida, så att det går att förstås....hmm...Ja, det här är krångligt precis så som jag skriver ;)
Det är lika bra att forska vidare på det jag inte vet och kan, så att det blir rätt så som det ska vara...
<3<3 Natti natti älskar dig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0