Follow on Bloglovin

SKÄRP ER FUIJI COLOR!

17 dec-10
Oj...vad sur han blev på Fuiji Color då  jag ringde dit nyss. :/
Men vad blev då jag då jag får en betalningspåminnelse på något som jag inte har?!

Förstår inte varför de framkallar hela paket av porträtt på ungarna och skickar hem paketet då resultatet av det blir oftast tillbaka skickat igen.
Om man har tvillingar som tar både enskilda kort och syskonkort räcker det att spara på syskonbilderna. Resten åker tillbaka utom ett gruppfoto på klassen som följer med enskilda paketet.

Med det resulterade att jag skickade tillbaka allt utom ett gruppkort och syskonpaketet.
Ändå påstog dom att jag hade ett stort porträtt kvar på en av pojkarna...
Jag frågesatte varför jag skulle spara på den ena tvillingen och inte den andra tvillingens porträtt? Ganska logiskt att jag inte gör så...
Till svar får jag från en trevlig röst till en irriterad röst från deras sida att enligt detta så hade jag ett stort porträtt kvar...grrr...så jag fick upprepa med samma irriterade röst tillbaka att så var det inte och förklarade igen att då skulle jag ha sparat bådas och inte bara den enas foto...suck!
Då säger han igen att såhär säger många att de har skickat tillbaka foton och har ändå kvar dom för att slippa betala för sig...skulle jag var en av om nu också? Herre gud!
Jag sa att ett sådant samvete har inte jag till att stjäla till mig foton! Varför skulle jag?
Till slut fick han ge sig och sa att han fick väl lita på vad jag sa och riva påminnelsen...
Varför bli bemött som en tjuv då man ringer och säger snällt att det har blivit ett misstag från deras sida?

NÄSTA ÅR TÄNKER INTE JAG KÖPA DERAS SKOLFOTOGRAFIER!
ACCEPTERAR INTE ATT DE DRAR ALLA ÖVER EN KAM :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0