Follow on Bloglovin

Astrologins andra spådom blev sann...och stark!



Andra gången som jag blev spådd av samma tjej i Astrologi berättade hon att jag skulle få träffa någon. Om det var positivt eller negativt kunde hon inte se. Datumet som det skulle inträffa skulle vara runt den 20-21 juli för några år sedan. Den 21 juli samma år inträffade något helt oväntat...
Jag och mina barn åkte hem till svärföräldrarna och där möttes vi av svärfar och svägerskans väninna, vilket jag trodde ute vid altanen. Hon sträcker fram armen och tar mig i handen och presenterar sig. Hon sa - Hej, jag heter xx  och det är jag som är din svärfars dotter. OJ! Jaha...vad säger man nu då? Svärmor var på affären och visste inget om detta. Vilken känsla!
Efter en stund kommer svärmor på cykel och hejjar glatt och går in med matkassen. Min äldsta dotter går in och jag kommer tätt därefter. Vi berättade för henne om vem som var här och hon blev riktigt paff. Hon trodde att det var min väninna. Att dotttern fanns till var ingen hemlighet. Men att hon sökte upp sin far var väl ingen som skulle tro. På alla dessa år och nu fanns hon här. 
Med tanke på vad spåtjejen berättade om min blivande träff med någon var visst min mans halvsyster! Vem i hela friden kunde drömma om det? Om det var positivt eller negativt kan jag inte svara på. För min del var det häftigt!
Och framförallt så var det tufft och enormt starkt av henne att söka upp oss. Vi hade alla en trevlig dag den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0