Follow on Bloglovin

Spännande med nya utmaningar!


Jag är en helt vanlig tjej/kvinna beroende hur man vill se det...Är en varelse född 1972 i en helt vanlig lagom stor stad i Norrland. Uppvuxen i en helt vanlig familj med två av tre av mina syskon. En syster och bror. Min äldsta bror växte inte upp tillsammans med oss andra. Men det tar vi senare.
 
Nu lever jag med min familj på fyra barn och en underbar man. Gift sedan 2004 och bor i ett hus i en gullig liten by på ca tvåhundra boende. Flyttade dit nov-92. Sedan dess har det hänt mycket.

Det här med att BLOGGA ska bli ett sätt att utmana mig själv! Men varför vill jag göra det kan man undra? Det undrar jag också. Men nu ska det Bloggas. Jag har länga vilja göra något som känns nyttigt och bra för mig, så det här kan bli både spännande, roligt och mindre roligt framöver. Kanske spådamerna har rätt med vad de sa till mig. Den första spådde mig två gånger i astrologi metoden. Den andra spådamen spådde mig i handen.  
Jag hoppas att du blir nyfiken på vad dom har sagt till mig och om det stämde.

Jag kommer även att berätta min historia om min kotglidning/ spondylolistes från när det började ge mig smärtor och problem, hur jag har fått hjälp, vem jag har fått hjälp av, familjens tålamod, mitt tålamod, operationen osv...

Jo, jag vill även dela med mig om mig och min familjs hittills värsta mardröm som vi fick uppleva. Den 17 november 2009 ca kl 16.30 ringde våran näst äldsta dotter. Helt hysterisk skriker och gråter hon... -MAMMA!...skynda er hem! Hon gråter ännu mer. Jag förstår inte först att hon menade allvar. Men det gjorde hon. Det var sant...sedan förändrades hela våran familjs liv.

Det här är en del av det som jag kommer att skriva av mig om. Kan kännas skönt att få dela med mig av mina erfarenheter i både glädje, skratt och sorg.

Om det känns intressant för dig att följa min blogg, så är du så Välkommen in till mitt LIV och HJÄRTA...
...av mitt liv och hjärtats krafter.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jättefin blogg har du vännen=)) här kommer jag kika in titt som tätt=))) Kram!

2010-02-26 @ 11:43:22
Postat av: Maria

Vad kul att läsa din blogg vännen. Kommer jag fortsätta göra. Kram

2010-03-02 @ 16:02:15
URL: http://teuspeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0