Follow on Bloglovin

INGEN FLYTT ÄNNU...

Vi trodde att det skulle bli flytt till huset idag (tisdag 29 juni-10) Men sanerarna fanns inte på plats.
Byggarna sa att sanerarna inte kunde komma då vi inte hade nåt vatten i huset. Men varför ringde dom inte och sa det till oss? :(
Det var liksom bara att slå igång vattnet.
Ikväll/natt var min man till huset och fixade elen till varmvattenberedaren, så nu kan dom sätta igång!

Men vattnet kan väl ändå inte vara orsaken till att dom INTE skulle kunna börja sanera efter bygget? Det finns en hel del annat att börja med. Köra dukar ochh gardiner mm till tvätt, dammsuga och allt sånt som inte har med vatten att göra.

På Onsdag är det sista juni-10...Alltså om några timmar. Då ska vi ha flyttat ut ur huset och även städat.
Inte konstigt att man inte kan sova!

Jag och mina döttrar har gjort vad vi kunnat idag (tisdag) med att bära och konka, städat och plockat...Resultatet blir att jag inte kan sova :´( Det smärtar, bränner och svider i ryggen och fötterna. Omöjligt att kunna sova med det i kroppen!

Men snart är det över med allt flyttstök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0