Follow on Bloglovin

SAKNAR ALLT!

Var har allt tagit vägen? Idag har det bara känts tungt och konstigt. Det var som att en bubbla hade brustit och en konstig atmosfär strök sig över hela omgivningen. Eller så var det bara mig det var nåt fel på. :/
Vet inte vad som hände. Men helt plötsligt var det bara jag...ensam...övergiven på något vis. Eller...jag vet inte vad det var. Kände inte igen mig själv.




Jag ville helst bara vara själv...endast jag och min egen skugga fanns i min närhet.
Jag tog min hund och gick iväg och satte oss på en maskrosåker en bit bort.



Vad skönt det var att bara vara. Men nog är saknaden väldigt stor då man märker att nånting saknas...Var tog allt sånt vägen? Jag vill att allt ska bli som det var innan. Jag vill ha skratt, glädje och skojiga dagar. Men varför har allt blivit så lustigt? Är det fel på mig som inte förstår? Men vad ska jag förstå? Vad har jag missat? Det känns som att står på mitt ansvar och allt bara svämmar över...Jag hinner inte med! :´(
Önskar att jag visste vad jag kunde göra. Eller vad vi alla kunde göra. Vad har hänt? Hur kunde det bara bli så?

Jag känner besvikelse över mig själv. Trodde att jag visste och kunde mycket. Att jag kunde sprida glädje och goda energier...Men nu vet jag att det inte är så...sorry. :( 

Hoppas att allt kan vända till det förflutna...trots allt elände som följde med efter branden. Önskar inget annat än att allt får sig ett lyckligt slut...med skratt och mysiga stunder tillsammans.

Älskar er <3<3<3







Kommentarer
Postat av: amanda persson

nu försåt ru hur jag har det mamma!

varända jäkla dag.

och sen jg bråkade med "dendär" personen, har de kommit tillbaka!, de är verkligen skitkull.. Jag orkar inte med de, och vill bara skita i allt!. ttyp gå och gräva ner mig nånstans.. Ibland får man riktigt med lusst!

2010-06-07 @ 22:44:12
URL: http://amandakarinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0