Follow on Bloglovin

VAD ÄR DET HÄR?



Härom natten var vi ute och gick nattpromenaden med hunden nere vid minneslunden vid kyrkan. Jag tog lite härliga bilder. Då jag kollade på bilden direkt efter att jag tog den här bilden på solnedgångens fina färger på hiimlen, så fanns den här ljusa fläcken på bilden.
Jag tog fler bilder för att se om det blev så igen eftersom jag inte kunde se det här ljuset med blotta ögat . I mina ögon var det klarblå himmel och en ganska skön kväll.

Men var kommer ljuset ifrån?



Är det här alla "hemsökta" parkerar sig då de har fått ro och kommit över på andra sidan? ;)







Kommentarer
Postat av: På besök

För bara några dagar sedan stod det i tidningen att en komet, eller isblock (kommer inte ihåg riktigt), skulle passera jorden. Kanske var detta som du fångade på bild?

2010-06-15 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0