Follow on Bloglovin

KÄNNS I SJÄLEN!



Har fått höra nåt så underbart det senaste dygnet så att jag fylldes med glädjetårar i hela kroppen :)
Kvällen innan lördag, så fick jag höra tt vi var saknad i byn...Du som skrev det kan jag lova att det kändes i hela kroppen...både jag och Amanda rös av glädje att få höra det.
Dagen i dag var vi på affärn och även där kom det fram några och önskade hem oss :) Att dom har tänkt på oss osv...
Avslutade eftermiddagen med en god fika hos grannens café och flera blev så överrakad då vi kom in :) Sedan sa grannen att det var så tyst och tomt hemma på våran gård och att vi var saknad även av grannen :D
Vi fick absolut inte flytta därifrån någe mer...Gissa om att det känns ända in i själen att få höra det <3<3

Tack för alla snälla ord...
Hemlängtan är stor nu!

Kommentarer
Postat av: Emiie

aaw!

Ja man kan ju säga att man har saknat byn också! Uch inge mer Fjällsta nu!

Kram <3<3<3<3

2010-05-23 @ 09:18:02
URL: http://emiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0