Follow on Bloglovin

DJÄVULEN I MINA FÖTTER!



15 NOV-10
Mitt i natten...
Mina fötter måste ha fått "djävulen" i sig :(
  Att dom kan väcka mig bara så där mitt i nätterna och hålla smärtorna igång, så att man inte kan sova!
Vad kan man göra åt saken?

På torsdag 18 nov har jag fått en tid till läkaren för undersökning om varför jag har så ont under fotsulorna och fotlederna. Jag blir så käslig speciellt då det är kallt ute och då gör det mycket ondare.
Vill bara ha fötterna i högläge.
Orkar inte ha det såhär i all evighet. Hoppas att det finns en förklaring till smärtorna.

Jag har fått bekräftat en gång att det inte är Reumatiskt iallafall.
Tron ligger på Nervskador från min ryggskada spondylolistes. Hoppas att det finns ett hopp om hjälp. Smärtlindring eller kanske skor som kan hjälpa mig. jag hade hoppats på att min steloperation skulle lindra mina fotsmärtor som har plågat mig i snart 3 år. Men inte då. :(

Det ska väl inte vara såhär hela livet med att jag vaknar om nätterna och har så ont under fötterna att jag får hjärtklappningar, kallsvettas och blir blöt om bröstkorgen osv...Och i samma veva känns det som att jag är Nyopererad i Ryggen. Det svider, bränner och känner mig öm och stel.

Näe..nu måste jag få hjälp med det här innan jag blir galen!

Kommentarer
Postat av: _peak_

Lider med dej har samma problem som du har.

Har varit hemma i 2veckor nu efter operation..

Bara att kämpa på...

2010-11-25 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0