Follow on Bloglovin

NERVSMÄRTA

19 OKT-10
Inatt höll mina fötter på att göra mig riktigt arg. Att man ska vakna upp av att det dunkar, svider och bränner under fotsulorna, så att man inte ska kunna sova. Det gör obeskrivligt obehagligt ont hela tiden. Man blir även stel och ond vid fotlederna också. Det blir så gruvsamt att ställa sig på fötterna då man MÅSTE stå på det onda. :(
Men man har inget val. Man kan ingenting göra tydligen.
Läkarna tror att det är en nervskada ifrån ryggen som jag ska få leva med nu. Risken är att nerverna är förstörda då det är snart 1 år sedan jag gjorde steloperationen. Det borde ha läkt till sig nu isåfall. Men det borde finnas någon typ av hjälp. Eller?

Kommentarer
Postat av: Maj-Lis

Hej! Känner att jag måste skriva till Dig. Än så länge har jag ingen blogg. Jag har samma problem som Du och ingen vet vad det beror på.Jag är också ryggopererad, 2 diskbråck och dom tror att det kommer från ryggen. Jag sökte på Google: "Hjälp,vad gör man åt fötter som svider och brinner?" och då kom jag bl.a.till din blogg. Intressant att läsa. Det kändes som jag fattat pennan själv. Enda skillnaden är att jag sover för det mesta, men i stället har jag en massa mardrömmar och då ligger jag för det mestadels på operationsbordet, eller sticker hål på fötterna själv för då tror jag att det onda ska rinna ut. Ja drömmar kan bli konstiga. Det borde finnas hjälp som Du skriver, men det verkar som man får bita ihop och skaffa sih ett sätt att leva med värken, eller? Man måste fatta mod, för vad annars? Mvh. Maj-Lis

2012-03-17 @ 11:26:40
Postat av: Therése

Tack för din kommentar Maj-Lis. Du har nog rätt i det du skriver om att man får leva med smärtan och finnaa sin egen väg med problemet.

Välkommen tillbaka till min blogg.

//Therése

2012-03-17 @ 22:08:44
URL: http://peteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0