Follow on Bloglovin

VILKEN HELG!

22-23 OKT-10
Hela den här helgen har varit jobbig. Min spänninghuvudvärk har visat sin närvaro hela helgen. Jag har känt mig så konstig i hela kroppen. Som att jag skulle ha tagot Alvedon och febern höll på att krypa ut ur kroppen.
Kinderna har varit heta och röda. Nacke och axlar har spänts och gjort ont.
Har vaknat flera gånger på nätterna och varit svettig på bröstkorgen och bak i nacken. Huvudet har dunkat och det har bara varit jobbit att sova på natten.

Fötterna bränner och dunkar smärtsamt och vet inte vad jag ska lindra det med. :(
Ryggen känns nyopererad och stel. Vet inte vad jag ska göra åt saken.
Jag ska ta ett besök på Gå- och löpkliniken och se om de kan hjälpa mig med ett par lämpliga skor att ha på jobbet.
Hoppas bara att det är ovana och träningsvärk. Bara man lär sig de "Nya" rutinerna och kan lära mig slappna av. Jag vill att det här jobbet är det rätta för mig! Jag vill inte mista den här chansen nu!

Tar all hjälp jag kan få...Bara det funkar till vardags.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0