Follow on Bloglovin

BRANDVARNAREN DROG IGÅNG INATT BARA FÖR ATT....

Mitt i natten...Klockan är 00.17 natten mot 21sept-10
Fyyy...vad läskigt! Skakar fortfarande i kroppen av rädslan...

Hela den här dagen har varit så konstig! Nu tror jag på spöktimman på riktigt!
Jag la ifrån mig laptopen ganska precis kl 00. Just som jag höll på att somna.....Ca 00.10 slår BRANDLARMET igång att tjuta helt utan anledning! Peter var ner vid datorn och övriga av oss sov. Emelie och jag blev vettskrämda! Dom andra barnen vaknade aldrig av ljudet ifrån brandvarnaren. Konstigt? Med tanke på vilket enormt ljud det var och att Amanda är Livrädd ör allt som har med brand att göra. Kanske tur att hon slapp bli skrämd. Peteja ligger i sängen hos mig nu och är rädd och gnäller.
Varför började dom NYA brandvarnarna att tjuta helt utan vidare finns ingen föklaring på.
Man börjar snart tro att nån från andra sidan spelar oss ett spratt! Hela kvällen har varit så konstig...
Vad är det som händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0