Follow on Bloglovin

FÖRSKYLD



10 SEPT-10
Imorse vaknade jag med att jag var tjock i halsen och halsont...Jag trodde att det skulle gå över men känner fortfarande av det + att jag nyser och har mig.
Undrar om det kallas "Förskylning"?
Det stämmer ganska bra in på det om man slår ihop symtomerna och googlar fram det på nätet ;)
Bävar att det blir att droga ner näsan med nässpray ikväll, så att det inte täpper igen andningshålorna i näsan.
Ska avsluta dagen med en stor kopp TE med honung, så kanske halsen blir nöjd. Det killas och sticks lite...

Kommentarer
Postat av: Ereeka

Svar; Jag hade riktigt trevligt & använde inte alltför mycket pengar heller, så det blev en hel-lyckad kväll :D

Kram :)

2010-09-11 @ 18:37:09
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0