Follow on Bloglovin

FÖRSTA SAGAN OM RULLTROLLEN KLAR!



16 SEPT-10
Japp..då jag har gjort det! Jag har länge vilja skriva något roligt och det fick bli en saga om "mina små söta Rulltroll".
Jag har läst den för min dotter Amanda och hon har godkänt berättelsen.
Men nu är det stop...Jag vet inte hur man gör sedan om man vill få den som en barnbok? :/ Och kan man få mina bilder i färg och hur?
JA, jag får se hur det går. Kanske det kommer inte längre än till mina egna barns öron.

Finns hjälp att få?

Kommentarer
Postat av: andrea

Hej, hamnade på din fina blogg när jag sökte info om spondolistes. Du har inte skrivit om det på ett tag. Hur mår ryggen nu?

Har själv kotförskjutning men är inte opererad.

Mvh Andrea

2010-09-16 @ 12:42:52
Postat av: andrea

Hej, hamnade på din fina blogg när jag sökte info om spondolistes. Du har inte skrivit om det på ett tag. Hur mår ryggen nu?

Har själv kotförskjutning men är inte opererad.

Mvh Andrea

2010-09-16 @ 12:43:37
Postat av: amandap

Svar: jaa mamma de är bäst att du gör de ;) <3

2010-09-16 @ 16:29:52
URL: http://amandakarinpersson.blogg.se/
Postat av: Therése

Svar till Andrea:

Hej Andrea!

Jag ska skriva några rader om hur det har gått på bloggen...

Du är välkommen tillbaka igen och hoppas att det går bra för dig med ryggen. Blir det operation för dig också?

2010-09-16 @ 19:16:54
URL: http://peteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0