Follow on Bloglovin

KALLA KÅRAR!

20 SEPT-10
Ja, jag vet inte vad jag ska tro just nu?! Men i förmiddags satt jag på Facebook och "lekte lite" med "Spåkulan ljuger aldrig"

Då svarar den till mig:
Ett TV-program inspirerar dig att förändra ditt liv.

Jag hade skrattat till och skrev en kommentar:
"Det enda tvprogram jag ska se idag är "Ullared"...Men hur ska det kunna inspirera och förändra mitt liv. :/"

Men med tanke på vad jag fick höra av mina söner Jakob och Elias 10 År igår börjar man undra vad som händer i huset.
Amanda ropar till mig att TV:n laggar och det var svårt att se kanalerna. Vi hade laddat oss för att se på "Ullared" men TV:n tyckte visst inte det. Jag provade att röra lite på antennkabeln men det hände inte så mycket.
Det blev bara störningar hela tiden.
Efter någon minut ser jag att boxern är stendöd. Den var nyss på! Jag försökte att slå på den igen men den var svart. Då visade det sig att sladden var urdragen ur väggen! Men hur gick det till? Jag och flickorna satt ju alldeles i närheten. Jag fattade ingenting?
När jag satte i sladden i väggen valde boxern själv en kanal och den funkade bäst av alla kanaler.
Det lustiga var att det program som visades där var "DET OKÄNDA".....kalla kårar i ryggen! Vi vågade inte byta kanal sedan. Direkt efter det programet var det ett ännu kymigt program som hette: "Paranormal state" Vilket handlade om en familj och den ena familjemedlemen hade blivit besatt av en Demon osv...
PÅ "Det Okända" handlade det om en död kvinna som sökte sin döde lille son. Där fanns flera andar i byggnaden också. De nämde även om en speciell karl.
Här hemma tror vi att det finns en "mamma, en liten pojke och en man. Det blev lätt att man kopplade allt som en "ledtråd" eller nåt. 

Undrar om det var en mening att vi skulle se de här programmen och att det skulle ge mig en "ledtråd" eller att det som finns i huset vill säga något med hjälp av programmen? 
Vad ska man tro? Det kändes så lustigt alltihopa. Eller är jag helt ute och cyklar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0