Follow on Bloglovin

SYNSK SOM BARN

När jag var lite kunde jag se sådant som andra inte kunde se.
Jag visste att det satt en figur i min garderob ndär vi bodde då vi var liten. Men vem i vuxen ålder skulle tro på det? Men jag hade sett han. Minns fortfarande hurr han såg ut i ansiktet. En läskig rackare...

När jag hade gått ut 3:an flyttade min bästiskompis Annelie. En natt vaknade jag av att min rumsdörr öppnades och där kommer Annelie in. Det jag inte kunde förstå var att hon kom mitt i natten i värsta mörkret.
Hon gick sakta gående mot min säng och är klädd i hennes turkos/blåa favoritsnickarbyxor.
Jag försökte att tända min sänglampa men hittade inte lampknappen först att hon stog vid min sängkant.
I och med det tände jag lampan och skulle just fråga vad hon gjorde hos mig mitt i natten......men då var hon helt plötsligt borta?!
VAD JAG BLEV RÄDD!

jag har även varit med andra kymiga saker som är oförklariga...skriver om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0