Follow on Bloglovin

FÖRSTA STÄMPELN...

11 APRIL-11
Idag blev den första stämpeln avklarad på mitt stämpelkort från A-kassan. Kändes jättekonstigt att inte kliva upp och gå på bussen. Har haft min fd chef i tankarna och funderat på hur det gått för henne då jag inte har varit där och hjälpt henne med bakning och annat stök.
Jag har haft så dåligt samvete hela dagen och känt mig onyttig.

Jag har försökt ringa ett Företag idag men insåg att jag hade fått fel telefonnummer. Imorgon ska jag porva ringa det rätta numret och se om jag får ett bra svar och förhoppningsvis en träff snart.

Imorgon måste jag även fixa klart några papper och skicka iväg dom senast innan postlådan töms. Det finns ett telefonsamtal till som måste ringas och det får jag inte glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0