Follow on Bloglovin

20 ÅR FÖRLOVNING IDAG


9 juli-11
Idag firar jag och min man 20 år i Förlovning! Jisses vad tiden sprutar iväg!
Då bodde vi i Lillsjön Östersund i en 2:a på 72 kvadratmeter.

Då Vi vaknade på morgonen låg våra ringar på sängbordet och väntade på att få hamna på våra fingrar. Peter tog fram dom och gav mig min ring och i och med det så var vi förlovad. Enkelt, romantiskt och snabbt ;) Sedan åkte vi på våra arbeten som en vanlig dag.

Den här dagen "firar" vi med att jag sitter i Krångede med min mor och far. Och min man "firar" nere i Dalarna med våra tvillingpojkar på ett sommarland.

Bilden är från vårat bröllop vilket syns kanske. Men det är inte ofta att vi fastnar på samma bild.

Man kan nästan säga att ibland blir det "dålig planering" ;)
Men jag tror att vi överlever ändå och går vidare...

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0