Follow on Bloglovin

7 -ÅRIG BRÖLLOPSDAG IDAG


3 JULI-11
Idag har jag och min man 7-årig Bröllopsdag! Oj, vad tiden skjuter iväg! Hoppas att man inte blir 7 år äldre också... ;)

Att fira våran dag var inget att tänka på då min man och våra pojkar  hade planerat att åkat på en "grabbsemester"...just idag. Hmmm...och jag fick inte följa med :/ Det skulle bara vara semester för killar. De åker med deras kusin Hugo och hans pappa vilket är min mans kompis. De ska möta upp pojkarna andra kusiner Anton, David och Edvin och deras pappa också. Många grabbar blir det. Och roligt gissar jag att dom får.

Själv blir jag hemma med hunden. Inte ens katten finns hemma. Han är på semester hos svärföräldrarna nu. Har jag tur kanske en av döttrarna blir hemma med mig. Men det finns inga garantier på det ;)



<3<3 HIPP HURRA FÖR VÅR BRÖLLOPSDÁ! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0