Follow on Bloglovin

BILBINGO I SELET ... JAG VANN!



8 juli-11
...var jag med mamma och pappa på bilbingo i Selet. Det var flera år sedan jag spelade Bingo, så det var riktigt roligt. Något som var nytt för mig var STÅBINGO. :) Det ska då finnas alla konstiga metoder till att spela Bingo på... ;)



Efter pausen blev det "Rövare" som skulle duttas i. Då fick tutan på våran bil arbeta lite. ;)
Ett nummer kvar till 3 rader...Nummer 22...BINGO! Eller TUUUUUUUUTTTTTTTTT om det ska vara rätt på en bilbingo. japp, där satt den och 200:- var mina. :)
Då var det 2 föräldrar som blev snopna eftersom jag inte sagt något till dom. För även ett nummer kvar kan vara långt borta till en bingo.
 
När full bricka skulle duttas i gick det bara av farten..Så vips, så fick jag ett nummer kvar igen. Nummer 34 ropades upp och då var det bara att kasta sig på tutan igen....jippiiii! 500:- var mina!

Den kvällen blev jag 700:- rikare! Det kan jag lova att dom slantarna satt fint i plånboken. :)
50% pension kommer man inte långt på då man har 4 barn hemma. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0