Follow on Bloglovin

DRÖMMEN GAV MIG TÅRAR



22 juli-11
Inatt drömde jag en dröm som slog mig rakt in i mitt hjärta.
Jag vaknade av att jag kramade om en vän som vilket är mycket sjuk i dagsläget.
Jag kände lyckan av att få ge honom en stor kram och känna en doft av rakvatten.
Med kramen som jag fick var ett tecken på att skäggväxten hade börjat växa ut igen.
Jag tog min hand och drog den på hans haka och log mot honom.
Han tittade tillbaka och log. 'han sa tyst:
"Nu är jag frisk från min elaka Cancer! Kommer snart hem igen"

En sådan här dröm som kändes så verklig fick mig att tåras.
Saknaden känns större än någonsin att få ge honom en stor stark styrkekram. Men genom hans "tvång" att hållas ifrån närkontakt från andra...blir det svårt att få den chansen just nu.

Jag vill dela med min dröm och hoppas att DU förstår att jag saknar dig och din familj.
Hoppas att du kryar på dig snart och att DU förstår att vi tänker på er dagligen!

JAG ÖNSKAR INGET ANNAT ÄN ATT DRÖMMEN BLIR SANN!

KÄMPA PÅ VÄNNEN "M"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0