Follow on Bloglovin

BAKA KAKOR HJÄLPER IBLAND


Här är dagens kakbak.

20 JULI-11
Märkte idag att bakning hjälpte mot min "sura min". 4 kaksorter fick mig att tänka lite på andra saker. Jag har inte varit på så bra humör de senaste dagarna då jag ser att resorna försvinner mer och mer...
Pengarna från Försäkringsbolaget som vi blev lovad i slutet av Juni har inte kommit ännu. Inte heller min ersättning från F-kassan sen 6 juni. Känns lite tungt just nu med tanke på att barnen har sommarlov och vi ska försöka få till en semester med barnen. 
Vi hade såklart lovat ungarna att åka på en charterresa 2 veckor i sommar bara försäkringspengarna hade kommit. 
Vad gör man nu? Inga pengar att beställa resa med och tiden rusar iväg. Vi har sett flera olika resor som skulle ha passat oss perfekt. Men vi kan inte beställa så länge vi inte fått pengarna. :( SURT!) 

Vill uppfylla barnens SommarÖnskan NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0