Follow on Bloglovin

MINA TANKAR GÅR TILL DIG ... DET FINNS BARA EN



25 Juli-11
Var på Lasarettet idag och hälsade på h-n. Idag hade h-n tid för magnetröntgen. Hoppas att allt går så bra som möjligt och att det blir en lindrig behandling.
Önskade att jag kunde stanna kvar och vara vid dennes sida. Det kändes lite jobbigt att bara gå ifrån. Hoppas att det gick så bra som det kunde på undersökningarna.

Imorgon ska jag försöka åka dit en stund igen innan jag ska på Affärspresentation istan. Det känns lite jobbigt att åka på det. Men det kanske är lika så bra att få det gjort. Det kommer att bli lite jobbigt att koncentrera sig på det. Men jag ska göra ett försök.

Alla mina tankar går just nu mest på de CANCERSJUKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0