Follow on Bloglovin

ONT I FÖTTERNA Kan inte sova!

2 juli-11
Jag somnade till slut av mina smärtade fötter efter kl 01.30. Tyvärr väcktes jag av mina onda fötter 04.45 igen. Tänk att man inte ska få sova en natt utan att måsta vakna av eländet.
Det är en känsla av att det både kyler och bränner samtidigt. Det svider som om jag skulle ha ställt mig på en glödande kolbädd.
Fotlederna känns stela av köld och värker.

Tidigade på dagen frös jag om fötterna hela em/kväll. Kan vara det som bidrog till sömnlös natt. Jag har märkt att kyla försämrar mina smärtor i fötterna.
Mina problem har funnits i över 2½ år nu. Det blir inte bättre. Jag har kollat föttrena en gång för  ca 1 ½ år sedan och de fann inget fel...????

Fel är det eftersom jag kan inte stå/gå så länge först jag få en svullen känsla i fötterna. smärtar så myckett att jag får hjärtklappningar ibland. DET GÖR ONT!
Värme kan dämpa lite men det finns där ändå. Sitter varje kväll med fötterna i soffan. Kan dämpa lite. Men inte mycket.
Jag tar Gabapentin för min rygg. Vilket jag stelopererade för 1½år sedan nu. Läkarn tror att det är Nervskador/klämskador som kan vara orsaken.

VILL HA HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0