Follow on Bloglovin

CANCER ... LIVET ÄR ORÄTTVIS :(



23 JULI-11
Jag fick ett samtal på mobilen idag. Det var ett jobbigt samtal men var ganska förberedd då jag anade redan sedan igår att något var på gång. Jag vill inte nämna vem som ringde och vem det berör just nu. Men känner att jag behöver "rasta av mig på nåt vis"  
Den drabbade fick åka akut med ambulans in till Lasarettet. Och X ringde mig och talade om vad som hänt. 

Hela dagen har mina tankar bara gått till dessa två underbara människor som finns nära mitt hjärta. De förtjänar inte detta öde. Livet är så orättvis! Varför ska så underbara människor få genomgå en sådan sak? Det borde bara drabba de ONDA människorna om nu Cancern "måste" finnas till... 

Ikväll ringde X igen och berättade att den drabbade fått redan på att det finns en Metastas på hjärnan.
Finns det inget stop på all cancer? Trodde inte att det skulle bli ännu mera elände. Vill inte att <3 ska behöva bli utsatt för en ytterligare Cancer. Låt behandlingen bli lindrig och få det att bli bra på ett smidigt sätt.

http://www.cancerfonden.se/sv/cancer/Cancersjukdomar/Metastaser/#metastaser_i_hjrnan

VARFÖR DRABBAS SÅ MÅNGA AV CANCER?

Igår ringde en nära vän och berättade att h-n åkte akut in på lasarettet med kraftiga blödningar och smärtor i magen.
Det visade sig att h-n hade drabbats av en Tumör i Njuren.
Näe...! Inte h-n också :´( Hoppas av hela min energi att dessa underbara människor är starka och botas från den jobboga Cancern.
Nu får det vara nog!

Jag sitter och funderar på vilka typer CANCERhelvete som finns kring mina nära och kära!

Leukemi
Ändtarmscancer
Bröstcancer
Livmodercancer
Hjärntumör/Metastas
Lungcancer
Njurcancer
Magcancer
Halscancer

FINNS DET INGET SLUT PÅ DESSA SJUKDOMAR?
VARFÖR DRABBAS SÅ MÅNGA AV CANCER?

SKÄNKER STYRKA TILL ALLA DRABBADE!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0