Follow on Bloglovin

LOPPISAR i RAGUNDA KOMMUN





9 JULI-11
Dagens Loppisfynd.
:)
Hyllan tror jag blir bra att måla vit och den kanske får sin plats i vårat sovrum. Då kan jag avlasta handdukskrokarna i badrummet från mina halsband och annat.
Tyvärr var ett av wii spelfodralen tom. Ingen skiva i, så då "måste" jag tillbaka dit imorgon igen...stackars mig ;)
Blommorna ska jag stoppa ner i min gamla fina flaska som sedan ska stå i vårat sovrum eller allrummet.
Osthyvlar har man aldrig för många av.
Ljusstaken ska få sin plats i stugan, tror jag.
Madonnan var ett kap! Likaså lilla flickan...men få se var dom kommer att få för plats i hemmet.

Kul hade vi iallafall!



På den här söta gården i Strömsnäs stannade vi till en stund och tittade in i gårdsbutiken. Fyndade lite på Loppisen också.





Vi matade 2 getter också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0