Follow on Bloglovin

VILA I FRID :´(



26 juli-11
Idag mistade jag min älskade farmor. Strax efter tolv fick jag beskedet att Farmor har somnat in. Nu har hon lämnat oss och gått vidare...

Jag kommer alltid att sakna dig. Men jag vet att du finns bland oss och jag kommer alltid ha dig nära mitt hjärta.
Älskar dig! Och kommer alltid att göra det.

Sist jag träffade dig satt vi tillsammans och tittade på bilderna på barnen som jag gav dig. Du berättade att du visade alla vilka underbara barn och barnbarn du hade. Du var stolt och glad.
Blusen du fick av mig då skulle du ha på dig då du åkte hem. Du ville träffa din Norske granne. Du ville dit och dricka hans goda Neskaffe. Och det gjorde du.
Sedan var du nöjd och valde att få somna in och lämna jordelivet. Tur att du fick slippa lida och bara somna.

     


7 juli-11...Var sista gången du och jag sågs...


<3VILA I FRID ÄLSKADE FARMOR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0