Follow on Bloglovin

UNDERBARA!




1 JUNI-11
Tog med mig en av döttrarna till min underbara Farmor på lasarettet idag. Oj, vad hon blev glad att se oss. Farmor satt vid sängkanten och var lite irriterad på maten. Ris och köttgryta! Ska det vara mat det? Huvva!, sa hon. Näe...hon hoppade direkt till efterrätten som var fruktsoppa. Jag hämtade en smörgås, så att det blev lite mer att livnära sig på.
Efter maten satt vi och pratade om lite av varje. Farmor gav Amanda ett råd:
"Vem du än väljer av pojkar, så välj den rätta! Han ska vara snäll mot dig!"

Efter jag hade satt på henne sockar på hennes kalla fötter lämnade vi henne och kände att hon var glad och gillade vårat sällskap.
Det kändes bra.



ÄLSKAR DIG FARMOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0