Follow on Bloglovin

BIKINILINJEN....


5 MAJ-11
Nu märks det vilken stress många får när sommaren närmar sig och man börjar inse att man ska i sommarkläderna snart. Det är då man ska visa sina kurvor som har varit dold under vintern. Men så länge det inte finns en fara med hälsan tycker jag iallafall att man ska få ha den kropp man har och oftast är det inte för sin egna del man vill gå ner i vikt eller komma i bikinin och tycka sig vara en sexig brud. Det är mest en inbillning som man själv skapar och tänker att andra kanske tycker att man har stora enorma gigantiska kurvor.
Näe...så tänker inte jag iallafall om andra. Sådant tänker inte jag på om hur andra ser ut i bikinin osv...
Så varför ska man gå och tro att andra gör så mot mig? Kanske några tänker och funderar. Men det struntar jag i. Jag är som jag är. Och det mår jag bra av.

Varva ner och må bara gott så länge man är nöjd själv...

EN LITE KUL SKRIVELSE FRÅN OKÄND SOM GILLAS:
"Nu har jag sedan i julas lagt om min kost. Jag har t.ex. lagt bearnaisesåsen till höger istället för till vänster om pommes frites, jag har lagt min dagliga bakelse både överst, nederst, till höger och till vänster på tallriken, istället för i mitten. Inte ett gram har jag gått ner. Tror inte ALLS på kostomläggning!!"

Kommentarer
Postat av: Emelie

nejdå, man rör sig inte alls för att få en hälsosam och vältränad kropp... ;)

2011-05-12 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0