Follow on Bloglovin

EN DAG TILL FÖRBI



26 MAJ-11
Idag har jag använt min stackars tid till att skriva kvitton och delat ut några Aloevera beställningar. Var en sväng på stan med äldsta dottern. Jag insåg då att det var ett tag sedan jag besökte stan. Mycket nytt och roligt som kommit i butikerna. Jag passade på att handla presenter till mitt underbara Gudbarn som har fyllt år. Jag tror att han kommer att gilla innehållet.
Innan hemfärd var vi på ett informationsmöte ang. en Frankrikeresa som utbytesstudent. Intressant! Men ganska gruvsam också.
Halvvägs hem passade jag på att köpa hem vackra trädgårdsblommor som ska få växa sig vacker på våran gård. Det blev Marguriter...favoriter ;) Lobelia, Tagetes, en Röd Dalia och röda + röd/vitarandiga petunior.

Mitt telefonsamtal blev framflyttad tills imorgon....hoppas hoppas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0