Follow on Bloglovin

UTFLYKT OCH MIN FARMOR <3



31 MAJ-11
På dagens schema idag var att skicka iväg pojkarna på cykeltur med övernattning tillsammans med deras klass. Tyvärr fick de även smaka på regnet...typiskt då de skulle på utflykt!




Jag tog sedan bilen till lasarettet och hälsade på min älskade Farmor. Hon är så underbart gó människa! Det kändes så skönt att få sitta tillsammans med henne på sängkanten och dricka kaffe och samtidigt få känna hennes värme stråla mot min arm. Få se henne le och skratta. Hon är verkligen en "krutfarmor".
Imorgon ska jag till henne igen. Att det är fulla stan med studenter och bilköer ska inte stoppa mig för att vara med Farmor.
En stund med Farmor kan man leva länge på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0