Follow on Bloglovin

AVKOPPLANDE och SAKNAD



30 sept-11
Tänk att det kan vara så rogivande och avkopplande att få sätta fingrarna i en deg och skapa gósaker.
Jag skulle lätt kunna baka en kaksort om dagen om jag hade den tiden. Men det är i och för sig bara jag som kan avgöra vad jag vill prioritera min tid till.

För varje gång jag tar fram bakböckerna och sätter händerna i en deg vandrar mina tankar direkt till en nära betydelsefull vän som somnade in 17 sept-11 efter en tids kämpande i den förbannade Cancern "Leukemi"
Vi bakade tillsammans många gånger och han förstog mig oftast mer än vad andra gjorde. Han kunde till och med tala om att jag måste göra si eller så...han var magisk och han saknas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0