Follow on Bloglovin

BARNDOMSMINNE



14 okt-11
Vid lunchtid valde jag att göra en varm macka med Pickles, ost och skinka för att få känna av en känsla från Barndomen. Jag minns så väl att vi hade Pickles på varma smörgåsar och att Pappa alltid frågade om jag ville ha "picklös" på min smörgås :D ...Ja, den här tuben glömmer jag inte. Den ser likadan ut som förr.
Kul att något bevarar sitt utseende utan förnyelser.

Smaken på innehållet var inte riktigt smaken som jag minns den. Men man kanske uppfattade smaker på ett annat vis som barn. Vad vet jag?

Hur som helst var det roligt att få se att Pickles fanns i butikshyllorna. :)
Jag har inte tänkt på det tidigare.

KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0