Follow on Bloglovin

MINA FÖTTER GÖR SÅ ONT



15 okt-11
Klockan är mitt i natten och jag har svårt att sova. Mina dumma fötter smärtar på ett otäckt sätt. De gör mig illa som håller mig vaken av att bränna, svida, dunka och mola på hela tiden. Dom känns heta och det "rör" på sig under fotsulorna. Fotlederna känns stela och har en kall känsla som gör ont.
Det märks att det börjar bli kallt och vinter. Då blir problemet sämre. Är snart inne på 3:e året med bestväret.

VAD GÖR MAN ÅT DET?
Vad kan man göra åt problemet? Orsaken sägs komma från ryggen och nerverna har blivit så klämda att de är skadade. Vet inte om det någonsin läker ihop igen.



Kommentarer
Postat av: Stina

Sitter själv här med fötter som liknar dina. Det började i september med en infektion som gav ledvärk och sen drog helvetet igång. Brännande svidande fötter som kan vara iskalla ibland. Neurologien kollade för MS men det har jag inte. Helt sjukt vad livet kan förstöras av onda fötter!

2012-01-18 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0