Follow on Bloglovin

SKOGSPROMENAD ÄR ROGIVANDE



3 Okt-11
Jag och min lilla söta fyrbenta hårboll tog oss en runda i skogen. Vad helt underbart det är att bara gå omkring och njuta av skogens alla spännande ting. Så energigivande. Här kan jag ladda mina batterier.


Imorse var det bara +1 grad och dimma.


Spindelnätet har fått lite dagg på sig.


Peteja tog sig ett dopp strax innan dimman försvann.


Barnens gamla skogskoja.


Fann ännu en skogskoja...


Mossig stubbe gör sig vacker i skogen.


Svampar som växer på gamla grenar och trädstammar.


Myrorna har gått i Ide inför vintern. Smart drag av dom ;)


Till och med blommorna blommar i skogen.

VISST ÄR DET BRA UNDERBART I SKOGEN? DET ÄR LIVET ATT BO SÅ NÄRA NATUREN
DET ÄR EN LYXVARA...ELLER HUR?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0