Follow on Bloglovin

DOM PLÅGAR MIG!


7 april-12 PÅSKAFTON
Jag fick inte sova mycket natten mot Påskafton. Men jag antar att "som man bäddar får man ligga". Mina fötter har plågat mig hela natten och mitt hjärta har gett mig hjärtklappningar. Hela kroppen kändes som "förgiftad" och inflammerad på nåt sett.
Hade jag inte druckit ett glas rött till middagen igår hade jag tagit en Tradolan. Men jag vågade inte.

Ikväll har jag suttit i fotbad insmord med Heat lotion.


Kom på också att använda min MassageGris som jag fick av syrran. Det blev ganska skönt.
Då vattnet kallnat smörjde jag in fötterna i Propolis creme. Det kändes skönt.

Efter en stund ropade en av döttrarna och erbjöd sig att massera dom.
Vilken skön känsla att någon masserar mina smärtande fötter. Det borde hända mycket oftare.

Inatt hoppas jag att få kunna sova. Men det känns som att jag är inflammerad från höfterna och ner till fotsulorna.
Kanske bäst att ha lite koll på min dumma kropp.
Det blev kanske lite för mycket i köket i Påskhelgen.
Imorgon måste jag nog vila hela dagen som det känns just nu. Men det är om jag lyssnar till kroppens signaler såklart. "Är man dum får kroppen lida" kallas det visst. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0