Follow on Bloglovin

19- ÅRSKALAS FÖR DOTTERN

20 aug-12
Idag firade vi äldsta dottern på hennes 19 årsdag. Tänk vad åren går fort. Hoppas att jag inte åldras lika fort. Jag tror att det är barnen som kommer ikapp oss vuxna bara ;)
Fika på säng skulle hon såklart ha. Sånt växer man aldrig ifrån. ;)
Många presenter blev det allt... Nöjd och lycklig dotter.
Jag hade lovat en riktig gófika på kalaset, så det var bara att sätta fart i bakningen.
Hipp hurra... första spadtaget på Citronpajen.
 
Varmrätten blev tyvärr inte fotad på bild. Men jag hade gjort Tacopaj, Skink- och ostpaj och sallad med eget val av hamburgerkött och en typ av parmaskínka. Ost och kex slank också med ner i magarna.
Alla blev mätta och glada som tur var. :)
'
Emelie och Elias tävlade om längsta tungan. Det var inte lätt att klå hennes tunga. ;)
 
Vi avslutade dagen med en liten likör Sheridan´s
 
SKÅL!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0