Follow on Bloglovin

SHAKE MAKE ME SMILE

21 dec-12
Äntligen så har produkterna komit hem till mig!
Jag kan verkligen rekommendera alla dessa naturprodukter. Jag och många andra har testat och de funkar toppen. Lovar att det är värt att testa! Det finns flera ändamål med dessa finfina eteriska oljor i 15 olika dofter som dessutom har olika funktioner för oss. 
 
Intresserad? Kontakta isåfall mig, så berättar jag mera. Jag kommer att ha hempartyn också. Fundera gärna. Kanske du vill ha en tjej/killkväll?  :)
Eteriska oljor Naturliga och Välgörande dofter och Doftpulver till dammsugare och garderob. Natursvampar, fotmassör i Ek, Luffatofflor, Luffa massageband.SHAKE luftfräschare - Internationella utmärkelser (Guldmedalj - Geneve, Gran prix - Brussels, Guld medalj - IWIS Poland, SUZHOU Kina - silvermedalj, Zagreb ARCA -guldmedalj bl.a.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0