Follow on Bloglovin

SNART PRAKTIK I ROGIVANDE MILJÖ

11 dec-12
Den här dagen blev en bra dag. Bilen tog mig först till sjukgymnasten och där fick jag akupunktur och värme i vanlig ordning. Sedan åkte jag på en träff med min coach på arbetsförmedlingen. Där kom vi fram till att min tanke på praktikplats blev godkänd från hans sida.
Det ska bli spännande att få prova på något nytt. Kan kanske passa mig som gillar att arbeta med händerna, serva människor och göra olika uppgifter med många bollar i luften i lagom takt. Alla borde ha ett ställe med rogivande miljö. 
 
Tack 34ans-spa för att ni vill ge mig en chans i arbetslivet! Det är lycka för mig. Lovar att visa vem jag är. Ska dela mina positiva energier som jag har sparat länge nu. Längtar!
Solen på hemvägen försökte nog hålla sig uppe så länge den kunde. Men nu vänder mörkret till ljusare tider. 
Det är bara att börja pricka av dagarna, så kommer snart våren och sommaren igen. 
Enligt två medium som jag träffat vid olika tillfällen sa att efter Luciadagen kommer allt vända till det bättre. Det ser jag framemot och jag tänker följa ljusets väg mot TUREN, LYCKAN och TRON på en framtid för mig som bara blir bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0