Follow on Bloglovin

SYR JULIGA BORDSTABLETTER

 
7 dec-12
Äntligen har jag tagit tag i symaskinen och fantasin. Svårast är att kombinera ihop tygerna och komma på hur det ska se ut. Det bästa är att låta idéerna växa fram allt eftersom. 
Jag får tacka min vän Ammi att hon fick mig att komma hem till henne häromdagen på deras syjuntaträff. 
Även amatöerer som jag kan om jag vill. Och nu vill jag. 
Här ska det bli bordstabletter till vårat kök. Jag har länge letat efter tabletter men har inte hittat det jag vill ha.
Lika bra att sy dom själv, så får man somman vill ha dom. :)
Resultatet på den första av sex bordstabletterna som blev klar inatt.
 
Nu är det bara tuta och köra om jag vill använda dom den här julen. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0