Follow on Bloglovin

1 DYGN KVAR OCH HÄR ÄR ÖNSKELISTAN ;)


24 jan-12
Nu har tolvslaget mot den 24 januari varit. Det inneär att det är bara ett dygn kvar av mitt sista år innan 40...
Då hoppas jag att det blir ett bra nytt Decennium.

Många har frågat vad jag önskar mig i present på min 40-årsdag. Men hur lätt är det att önska sig något som kan passa mig? Jag har legat här i sängen och funderat en hel del vad det skulle kunna vara. Svårt.
Varför ska det kännas så himla pinsamt att önska sig presenter? Det känns nästan som tiggeri tycker jag...Huvva ligen! Det är mycket roligare att få ge istället. Inte alls pinsamt åt det hållet. :/

* Min absolut högsta önskan är att Mamma blir frisk och att hon slipper ha så ont som hon har.
* Sen vill jag ha ett Arbete som passar för mig.
* Ska man gå in på "sakliga saker" så kanske jag vill önska mig
en egen LAPTOP som kan hantera och orka med mina Fotografier mm... Den som jag har just nu är min mans och det är en gammal arbetsdator. Inte alls gjord för att ha så mycket för sig samtidigt. Det LAGGAR hela tiden. Fyy vad jag är less på det!
* Morgonrock skulle vara skönt kanske...Gärna en ljusrosa, söta små blommor eller Vit. Tycker att den ska passa in i husets miljö. Lantlig och puttinuttig. ;)
* Saker som passar till badkaret, som badskum och annat mysigt. En rosa badanka kanske ;)
* Fotmassage, fotbehandling, fiskepedikyr... Allt som har med mina fötter att göra innan jag tar och amputerar dom själv.
* SPA skulle inte heller vara helt fel.
* Resa till varmare breddgrader :)
* Örhängen till 6 hål.
* Armbandsklocka
* Tandsmycke
* Tatuering som kan dölja mitt ärr på ryggen efter operationen.

Ja, det finns en hel del som jag önskar mig. Har säkert missat några...men kommer inte på det just nu.

Önskar egentligen bara att det kommer nära och kära och hälsar på och att jag får bjuda på fika. Det är en trevlig önskan. :)

ÖPPET HUS LÖRDAG 28 Januari.

Min "tokiga" önskelista löd såhär:
Fadder till en chimpans i Gambia inkl Resa så att jag får träffa Apan.
Ett träd i regnskogarna + Resa, så att jag vet att trädet existerar.
En Get i Zambia inkl Resa, så att jag får lära känna ägaren som tar hand om Geten såklart.
Bäst av allt är att jag vill jag en Regnbägsfärgad Sjöhäst som liknad en Rosa Badanka.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0