Follow on Bloglovin

8 ÅR GUMMI BRÖLLOP / BRONSBRÖLLOP

 
3 Juli-12
Idag för 8 år sedan blev jag lyckligt gift med min underbara man och far till alla barnen. ;)
Jag måste ha funnit högvinsten på min Studentdag/natt för 22 år sedan. Vi är ett "sällsynt" par som håller om varandra hårt och håller ed om att Leva tillsammans tills döden skiljer oss åt.
 
Jag är lycklig som fann min man i en Telefonkiosk. Funderar ibland om det är han som var Superman...
 
 
 
'
 
 
 
 
 
OLIKA BENÄMNINGAR PÅ ANTAL GIFTA ÅR:

1 Pappersbröllop 
2 Bomullsbröllop 
3 Läderbröllop 
4 Blomsterbröllop Fruktbröllop 
5 Träbröllop 
6 Sockerbröllop 
7 Yllebröllop Ullbröllop 
8 Bronsbröllop Gummibröllop 
9 Linnebröllop Pilbröllop 
10 Tennbröllop (Jämför 20 år) 
11 Stålbröllop 
12 Sidenbröllop Silkebröllop 
12,5 Kopparbröllop 
13 Spetsbröllop Knypplingsbröllop 
14 Elfenbensbröllop 
15 Kristallbröllop 
16 Fjäderbröllop 
17 Silkesbröllop 
18 Satinbröllop 
19 Galonbröllop 
20 Porslinsbröllop Jutebröllop 
21 Nylonbröllop 
25 Silverbröllop 
26 Korkbröllop 
30 Pärlbröllop 
31 Mahognybröllop 
35 Korallbröllop 
40 Rubinbröllop 
44 Ametistbröllop 
45 Safirbröllop 
50 Guldbröllop 
55 Smaragdbröllop Sälbröllop 
60 Diamantbröllop Järnbröllop 
65 Krondiamantbröllop Järnbröllop 
70 Järnbröllop Stenbröllop 
75 Atombröllop Diamantbröllop Järnbröllop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0