Follow on Bloglovin

DUSCHRUMMET ÄNTLIGEN PÅ TUR

12 juli-12
Jag tog och kavlade upp tröjarmarna och blåste upp mina muskler och plockade fram min nyinköpta spegel. Eftersom gubben var upptagen på annat, så fick jag ta tag i saken själv. Fram med skruvmejsel, skruvar, vattenpass, tålamod, lust och en bit envishet. Sen kom allt på plats. Äntligen fick duschrummet sig en omgång som jag så länge har väntat på. Hyllan har stått i förpackningen i säkert ett år nu, så det var verkligen dags att få komma upp på väggen.
 
Jag fick till och med upp krokar för badhanddukarna på väggen. Resultatet av allt mitt anstängande blev inte så dumt iallafall. Gubben blev också överraskad av mitt arbete. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0