Follow on Bloglovin

MARKAND I STRÖMSNÄS MED BARNEN

28 juli-12
Vaknat till och från inatt med spända käkar och hjärtklappningar. Tog slag i saken att ta en utflykt med barnen till Strömsnäs på Marknad + Loppis. Där träffade vi pappa och syrran + son. Det  var riktigt skönt att få komma bort och tänka lite på annat idag. Rensa tankarna behövs. 
Där fanns även olika djur som kalvar, höns, tuppar, kaniner, kycklingar och getter. Det var ett mycket värt besök. Fiket kan jag rekommendera också. Inte för att vi fikade där. Men miljön säger allt.
 
 
 
När man är på markanden ingår det att fynda nånting iallafall. Och det gjorde jag också. 
Nästa helg ska jag på ett Dygnskryss och då behöver jag en lagom stor väska. Och där fanns den...
 
Och vem skulle gå ifrån den här lilla skapelsen i betong? Inte jag iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0