Follow on Bloglovin

VILA I FRID SVÄRFAR

27 juli-12
Tänk så fort Livet kan förändras. Precis för en vecka sedan satt vi med Svärfar och drack kaffe och åt på Svärmors goda Muffins fylld med Rabarber. Amanda klippte hans hår. 5½ timmar senare kom en stor mardröm. Fort in med ambulans och sen vaknade ditt medvetande aldrig upp igen. Vilket tragiskt avslut han fick och vi andra av chock. Ingen kan fatta att du inte är hos oss mer. 
 
Just den här dagen för exakt ett år sedan. Somnade min Farmor in också för gått. 
Precis den här dagen och exakt ett år har gått. Har vi förlorat 5 nära och kära av olika  tragiska sjukdomar, ålder och olycka.
 
Nu hoppas jag av min styrka som finns kvar. Att allt det tragiska ska vända och vi får känna glädje och lycka. Saknar mitt skratt och lyckliga dagar. Nu vill jag få uppleva något som gör mig glad igen.
 
 
Nu har vi mistat 5 nära och kära precis på ett År. 
Inte konstigt att man Brister, så Själen får Sår.
Utåt kan tros jag är stark och orkar allt.
Men nånstans inom mig känns allt tungt och kallt.
När ska allt vända av sorg och förlust?
Saknar min Glädje och Älskade Livslust. // Therése
                       ♥ SAKNAR ER ALLA ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla Hammarling

Ja usch vilket tufft år ni haft. Hoppas verkligen att ni får ett fyllt med glädje nu. När det är dags för mig att "vandra vidare" så hoppas jag att jag får göra det som Runo, bara få somna in utan att bli liggande som en fånge i min egen kropp. Kram <3

Svar: Tack för att du finns. Och alla dina ord betyder mycket. Jag håller med dig. Vem skulle vilja vara fånge i sin egen kropp. Kram vännen <3
PysselTrollet Peteja

2012-07-30 @ 10:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0