Follow on Bloglovin

BRA KONTAKT. MEN VAD SKA JAG BLI?

19 juni-12
Idag hade jag kontakt med min handläggare på arbetsförmedlingen i stan. Det känns så himla bra att jag har fått en bra handläggare och som vet vad som ska göras med en som mig ;)
Hon gör mig ganska lugn i all oro som finns inom mig just nu vad gällande arbete och så vidare. Vi kommer nog att komma bra överens. Vilken bra hjälp jag har fått bara på de här dagarna efter jag bytte förmedling. Bara resten flyter på och allt löser sig till slut.
Önskar att jag vet vad jag vill bli då jag blir "stor" Kommer jag någonsin få reda på det? Vad jag VILL bli är en sak.Men vad jag KAN är en annan.Men jag vet att någonstans kommer jag att passa in. 
 
Vem saknar en pusselbit som mig i arbetet? Det skulle jag vilja ha ett bra svar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0