Follow on Bloglovin

DIN ÄNGEL MAMMA

12 juni-12
Idag då jag var på stan fann jag DIN ängel Mamma! Jag har letat men inte funnit den Ängel som skulle vara DIN.
Men idag då jag gick inne i en butik stog den här Ängeln på en hylla och då kände jag att... här står Ängeln som jag har letat till min Mamma.
Den står vid min sängsida och där ska den få stå. Och den är Mammas Ängel.
Nu har jag en skyddsängel vid min sida...och det är DU MAMMA.
Jag lovar också att ta hand om Älskade Pappa. Oroa dig inte. Sov Gott. Och ha det bra där du är. <3
Stilla, så stilla Du käre nu slumrar
borta från sjukdom och strid
Stor är vår saknad men dock vi Dig unnar
Vila i frid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0