Follow on Bloglovin

MAMMAS ANNONS



15 juni-12
Idag kom mammas annons in i tidningen. Hur många gånger jag än läser eller tittar på annonsen har jag svårt att tro att det är MIN MAMMAS annons. Det känns så overkligt alltihopa. :(
Men jag vet nu iallafall att hon inte behöver kämpa eller lida mera av sin sjukdom. Jag "pratar" med henne dagligen och jag kommer på lite nu och då att jag vill berätta saker för henne. Jag tror att hon lyssnar och är vid min sida. Det jag alltid kommer att sakna är hennes röst. Hennes ord. Hennes svar på mina frågor. Hennes varma kramar. Hennes skämtsamma stunder som fick mig att skratta. Och mycket mera. Mamma var och är min underbara mamma.

Begravningen kommer att äga rum i Stuguns kyrka den 29 juni-12 kl 11. Den dagen kommer jag aldrig att glömma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0